Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 21 mars 2011

Mobilräkningar..

Skaffade ju mig en ifån i januari! Innan jag införskaffade den så räknade jag lite på vad mina telefonräkningar skulle sluta på.. Och med alla fasta kostnader för surf och sms mm så borde jag hamna på någonting mellan 300 och 400 kr.. Detta kändes okej för mig.. Men! Då undrar jag HUR I HELA VÄRLDEN det är möjligt att jag får en mobilräkning på nästan 700 kr!?!?!?!?!?! Shit, jag måste verkligen sitta klistrad i telefonen och prata i den hela dagarna för att komma upp i de summorna känns de som.. 29 öre/min kostar det att ringa.. Så att ringa för 400 kr då måste ju innebära en himlans massa minuter i telefonen! Eller..? Är jag bara skitdålig på matte?? Jag har i alla fall skickat iväg ett mail till min mobiloperatör nu och frågat vad det är som KOSTAR SÅ MYCKET!?!?!?! Känner jag mig själv rätt så har jag säkert beställt nåt, eller sagt ja till nåt konstigt, som kostar mig skjortan, och som jag absolut inte har nån som helst användning för!! Vi får se.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar