Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 4 mars 2011

Melodifestival-kväll!!

Jag blev precis ensam här på jobbet.. Lite tråkigt.. Men!! Jag har precis insett att nästan ALLA låtarna från årets melodifestival finns på Spotify!! Nu har man ju att göra ikväll i alla fall!! ;) Kan inte bestämma mig bara... Linda Bengtzing eller Sanna Nielsen? Vem är bäst?? Båda två är ju riktigt sköna schlagerdängor som antagligen spelas friskt på schlagerdansgolvet på lipz på lördag! Hehe... Hoppas nån av dem vinner i alla fall! Back to musik-letandet!

1 kommentar: