Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 23 mars 2011

Deklarerat!

Guuuuud va redig jag är! Jag deklarerade igår, via internet!! Fixade en ändring o allt (inte utan lite hjälp från hjärtat då..)! Känns skönt att ha det ur världen! Efter att det var deklarerat så var det dags att boka Kolmården till sommaren! (fick reda på min semester igår) Nuuuu lääääängtar jag!! Jag vill åka nu! Jag vill strosa runt på djurparken hela dagen, fika lite i solen ibland, käka lite Italiensk glass (Hjärtat kommer dööööö av lycka när jag berättar att de säljer Italiensk glass där!) och sen vill jag grilla och ha det gott vid stugan på kvällen.. Sa jag att jag längtar??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar