Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 4 februari 2011

Ska du verkligen se ut sådär..?

"Ska du verkligen ha frisyren sådär?" frågade hjärtat mig i morse.. "Du ser litegrann ut som ett lejon.." Hahahaahaha!!! Jag säger då det! Grabbar fattar ju ingenting! Här har man stått och fönat, sprayat o tuperat för att få lite volym i det lilla tunna, platta hår man har! O så när man äntligen får till lite fluff så tycker han att jag ser ut som ett lejon.. Fniss, fniss, skratt skratt!! De e fredag, jag är glad som ett lejon och jag ska snart agera flygvärdinna åt min chefs, chefs, chef.. Jag bjuder på den!

4 kommentarer:

  1. Say what!? Super snigg! Flygvärdinna?? Kaffef lr Teeee?

    SvaraRadera
  2. Du skulle sett resten Vanessa! Den gröna tunikan var Canon!

    Undrar också lite över flygvärdinneriet..? :)

    SvaraRadera
  3. Och nu fick jag kontrollord: queer. Joråsatte.

    SvaraRadera
  4. Haha!! Lisa, du har verkligen dedär kontrollorden emot dig! ;)

    SvaraRadera