Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 21 januari 2011

Bag-in-a-box, bag-in-a-box!

Fick sluta tidigare idag, banne mig!
Så himla skönt att få ta helg sådär helt oväntat!!
Allt för att vi skött oss sååå bra som lärarinnor denna och förra veckan.. Känns så himla skönt att få göra något på jobbet som man verkligen tycker är jätteroligt, och som sedan andra runt omkring uppskattar också!
Detta ska firas ikväll med en extra tidig öppning av bag-in-boxen! =)
Är helt uppslukad av den helt nya världen som öppnat sig för mig i min iphone!! Får nog hålla med Hjärtat där trots allt.. Den är vääääldigt bra!
Men det är bara ett litet minus.. Den skickar inte smsen till den personen jag vill att den ska skicka smsen till..
Får nog ta och lämna in den på lagning till Hjärtat när han kommer hem sen, så rätt person kan få rätt sms..
Sånt kan ju sluta illa annars! Hehe...
Nu tar jag helg på riktigt! Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar