Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 21 december 2010

Välkommen 21 december!

För någon vecka sen hörde jag det tasslas i köket på jobbet om att det vänder den 21 december.. NU! Idag! Nu går vi mot ljusare tider igen....äääääääntligen!!! Jag välkomnar ljuset med mer öppen famn än någonsin tidigare tror jag!! Idag gick solen ner när jag åkte till jobbet.. Bara lite deprimerande (eller väldigt, väldigt mycket!) Längtar efter ljuset, värmen, grönt gräs, knoppar på träden! Jag längtar efter ljuset, och nu är det på väg, och jag säger: Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar