Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 28 december 2010

Saligheternas saligheter!

Japp, det tillståndet var det hemma hos oss igår kväll.. Hjärtat hade nämligen vart och köpt sig en systemkamera.. Hmmm.. Alla mina julklappar (som förövrigt var MYCKET bra) kunde slänga sig i väggen! Han har fått sin drömleksak! Nu satsar han nog på att bli proffsfotograf! Hihi! Himla kult med en såndär kamera ändå.. Värsta fina bilderna juh! Fast satan asså.. Man blir ju inte vacker på dedär bilderna! Varenda liten prick (och sånna har jag alldeles för många) i ansiktet syns juh! =P Gillade i alla fall att se hjärtats glittrande ögon när han försiktigt, försiktigt pillade med sin nya skatt! Hehe.. Nu ska jag gå och trycka i mig en påse katrinplommon tror jag bestämt! Satan i gatan va ont i magen jag har! Haha! Kul för dig att veta! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar