Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 22 december 2010

Min kärlek..

Han vet vad som behövs, och precis när det behövs som mest! Inatt när jag kom hem från jobbet stod det en ros på bordet med ett tillhörande, tårdrypande fint, kort, till mig, mig, bara mig! Bara synen fick mig att bli sådär superglad! När jag sen läste kortet och det han skrivit däri så kom värmen i mitt hjärta.. Jag släppte allt, sprang in i vardagsrummet och kastade mig på honom.. Jag älskar dig med!!! =) Shit vad man kan älska en annan person mycket! Ja, jag vet att jag är lite sjuk i huvudet.. Men en av mina favoritsysslor är att ligga och lukta på hans andedräkt när vi har gått och lagt oss.. Det är mysigt som satan! Som sagt.. Jag vet att jag inte är som alla andra, och att jag är lite kocko! Kocko! Men han som jag älskar mest av allt på hela jorden accepterar det, tack och lov!!! Idag är det dagen före dagen före dopparedagen! Jag börjar känna nyfikenheten! Va ska man få för julklappar egentligen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar