Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 8 november 2010

Red red red

Dessa dagar är man inte bara en red-head och rödtott, utan också en Rudolf-med-röda-mulen-wannabe! Eller så kan man kalla det: en rödnäsa!
Shit! Jag ville bara krypa ner i sängen igen och dra täcket över huvudet i morse när jag såg vad som flyttat in, inte bara i mitt ansikte, utan rätt på näsan!
Ont gör den jäveln också!
Men, jag åkte till jobbet, låtsades som den inte fanns (till en början i alla fall) och lyckades överleva dagen!
Lite PMS på detta också, så var saken biff!
Härliga måndag!!
Men imorn är det en ny dag = Nya tag! (bekämpa PMS och onskefulla finnar)

1 kommentar:

  1. Du gjorde nog helt rätt som låtsades att den inte fanns, för jag märkte ingenting! (jag gick oxå hem i mina inneskor, så jag kanske inte är rätt person att säga ngt ...)

    SvaraRadera