Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 3 november 2010

Lökarna mm..

Fick ju några lökar av Hjärtats farmor när vi var där i söndags, som ska planteras nu.. Hyacinter som ska komma upp någon gång till våren.. Mycket trevligt!
Frågan är bara NÄR man ska hinna med dendär planteringen??
När man kommer hem från jobbet måste man bara fixa med lite det och lite det och sen ska det lagas mat och vips så är det beck-svart ute..
Var ute i kosvarta mörkret och planterade en blomma som hon plockade upp ur sitt land till mig, och som alltså var tvungen att planteras igen för att den inte ska dö!
Men jag vet inte hur det blev..
Har fortfarande inte tagit reda på det, då det är för mörkt för att kunna se när jag är hemma (eller när jag kommer på att kolla)
Får ta det till helgen tror jag bestämt!
Sitter och suktar lite på Ullared-bloggen ibland, så inför Ullareds-resa! Och idag såg jag dessa tuffa leggins a la ridbyxa, som de så fint kallade dem!
I löööv them!
Men Sandra, min jobbis, sa att de va fula.. Elak är hon! (vi har inte riktigt samma klädsmak tydligen) =P
Nu väntas det på Greys Anatomy, och imorn ska jag hem till en god vän! Snacka lite skit och få ett smakprov på kaffe från hennes nya espresso-maskin!
Mmmmm, lyx!
Hjärtat ska åka typ 15 mil fram och tillbaka efter jobbet, för han måste handla och fylla på sin farmors kylskåp.. (okej, jag har lite dåligt samvete för att jag bara ska ha det gott och dricka kaffe med vänner, men någon gång får va min tur också!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar