Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 4 november 2010

Lite pinsamt..

Måste ha fått nåt virus i min mail, för varje gång jag öppnar den har jag massor med sånna här: postal failure bla bla bla.. Idag hade jag också fått svar från skatteverket som hade mottagit mitt mail. Eeeeh? Jag har inte skickat något mail till dem.. Jaja.. Sandra kände igen problemet och sa åt mig att byta lösenord.. Det gjorde hon, och problemet försvann! Och det kanske var på tiden, eftersom jag haft samma lösenord sen gymnasiet någon gång (sisådär 10 år alltså).. Nu är det i alla fall bytt, och jag hoppas att det inte kommer att skickas några mer konstiga mail från min e-mail! Lite pinsamt känns det ju ändå.. Vem vet vem jag skickat mail till mer, än skatteverket??

1 kommentar:

  1. Hej! jag fick ett mail... förstod att de va nåt lurt så jag tog bort de genast :D

    SvaraRadera