Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 2 november 2010

Böcker

Beställde ett par böcker idag.. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, som verkar mycket festlig och underhållande!
Och så den 13:de boken om Stephanie Plum, min favorit-indrivare! Vad jag kan se så är detta den senast översatta boken, så det blir till att läsa den och hålla tummerna för att nästa bok översätts snart, mycket snart! (för lat för att läsa dem på engelska)
Ska bara se till att hinna läsa dem med.. Nu för tiden läser jag lite innan jag somnar var fjärde vecka, när jag är ensam hemma.. Så det går inte fort på läsarfronten!! Läste ju ut favoriten: Dyngkåt och hur helig som helst förrförra veckan.. Såååå bra!! Nu har jag lånat en bok av min pappas fru, Rosa Elefanter av Karin Brunk Holmqvist.. Älskar verkligen hennes böcker!! Men nu har jag inte hunnit läsa så mycket, så jag har inte kommit in i den än.. Får shapea up nu, och börja läsa lite mer! Det är ju en av mina favoritis-sysslor!! Fast mysigare var det förr i tiden, när man va rökare.. Ta en cigg, en kopp the till en bra bok... Mmmmm... (drömmer) Men va fan! De va svunna tider!!! Nu käkar jag godis, känner kilona ökar på kroppen, hinkar kaffe dagarna i ända, käkar halstabletter som substitut för ciggen och stressar så mycket att jag inte hinner läsa! I löööööv life without cigarettes...NOT! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar