Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 13 oktober 2010

Ullared

Jag och min syster pratar om att åka till Ullared i början på november.. Saker jag skulle behöva handla där:
1. Ny väska 2. Ljuslykta ala stor tomtelykta att ställa ute på framsidan eftersom blommorna har vissnat nu.. 3. Julklappar till 5 st små barn 4. Julklappar till några större barn.. 5. Massa massa strumpor
Ja, och sen skulle jag nog kunna köpa hur mycker som helst när jag väl är där, om jag nu kommer dit.. Tänkte på vägen till Sandra idag (den vägen som jag kör varje dag) att jag på ca: 10 minuter hinner åka igenom 7 st rondeller.. Det är nästan en rondell i minuten det! Åkte även efter en slamsugarbil med övningskörning idag.. Spännande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar