Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 28 oktober 2010

Rom

Ah, jag kollade lite på bilderna från våran resa till Rom i maj och jag blir bara helt nykär igen! Pirr pirr i magen!! Världens bästa resa, nånsin! Mysmiddag på romantisk Italiensk restaurang..
Inside Colosseum, grymt coolt! =)
Skriver vykort i Spanska trappan..
Vackra, spanska trappan..
Mysvila i parken..
Fontana di Trevi..
Påven himself!
Inside Peterskyrkan!
Utemarknad, under tak! Coolt! WAAOOOW!
Open tour bus! Vatikanstaten.. Peterskyrkan där framme!
Via Nationale, shoppninggata! Me like! =) Ojojoj, längtar tillbaka, massa mest!!! Kärlek!

1 kommentar:

  1. OOJÄÄÄ WWOOOOAAAAWW!!!

    mm man blir lite kär i Rom när man ser dina bilder!

    SvaraRadera