Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 14 oktober 2010

Reklam

Först vill jag bara ge mig själv en klapp på ryggen för att jag var så duktig och klev upp klockan 08.00 i morse för att infinna mig på gymet och träna gympa klockan 09.00. Sedan vill jag göra lite smygreklam för mitt älskade gym, friskis & svettis! Där kommer jag (ung och fräsch) och ska träna, och upptäcker att det bara är en massa penschisar där!!?! Pinsamt tycker jag... Ska jag gå in i gymet och köra själv istället kanske?? Men nej! Jag vill testa detta passet nu, för det är ju trots allt både roligare och lättare (man slipper tänka så mycket själv) att träna i grupp! Så jag lommar efter pensionärerna in i gympasalen, och vi sätter igång.. Mmmm, uppvärmningen fick mig inte att höja mina tankar direkt.. Men efter att den är klar och själva gympan sätter igång på riktigt inser jag att jag faktiskt själv får lägga ribban för mitt eget träningspass om jag vill! Och efter ytterliggare en stund insåg jag att klockan var tidigt på morgonen, och att man lätt blir illamående om man tar ut sig alldeles för mycket då.. I alla fall! Träningspasset med penschisarna överträffade mina förväntningar och jag är mycket nöjd! Nu ska jag bara orka med kvällen också.. Blink blink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar