Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 30 oktober 2010

Oktobermarknad..

Idag har det varit en endaste lång mysdag!
Först oktobermarknad i Vänersborg.. Där mötte vi goa vänner och knödde oss fram mellan folkmassorna! Hann även med lite hoppborg, karusell och så fick vi ju handlat lite med!
Hunden bolt!
Lite shopping till Lotta! Jag fick mig (eller fick och fick, mot betalning fick jag) en kanonfin väska, och så var man ju bara tvungen att köpa en låda kockos-toppar (som jag stavar olika varje gång jag skriver det)
Pitstopp på McDonalds! Sen tog vi en sväng till favorit-gymet Friskis & svettis för barngympa och ansiktsmålning.. Vissa av oss ser ut som en katt just nu.. Väntar på att hjärtat ska komma hem så vi kan få fika på kockos-topparna! Myyyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar