Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 28 oktober 2010

Inte ensam hemma!

Farmor klarade sig visst själv, så hjärtat kom hem igen igår!! Jag hade någon som väntade när jag kom hem från jobbet igår med! Underbart!! Och inte nog med det.. Han hade köpt en massa godisnappar (okej, en hel del var uppätna, men några fanns kvar till mig)! Myyyys va de!! Kom på idag att jag klarade mig från magsjukan denna gången (trots att mamma åkte på den och umgicks med mig då)!! Gött! Jag är också såååååå kär i min jacka! Den är så varm och go! Sådär så att man inte fryser längre när man går till och från bilen på kvällen, och det är så gott! Livet är snällt mot mig en stund nu! WOUNDERFUL! Okej, ska inte prata för mycket om sånt, för då slår det väl ner en blixt i mitt huvut, eller blåser omkull ett träd på mig eller liknande när jag går ut från dessa dörrar senare ikväll.. På lördag är det oktobermarknad i Vänersborg!! I lööööv it! Bylsa på sig och åka iväg för att trängas ibland en massa stånd en gång per år tillhör tradition.. Också att köpa coccos-toppar är tradition! Mycket trevligt! Detta ser jag fram emot.. Ser även fram emot att avsluta en eftermiddagsvecka.. Det är alltid lika skönt vid 23.00 på fredag kväll, det ska erkännas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar