Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 27 oktober 2010

Ensam hemma..

När katten är borta dansar råttorna på bordet..? Njaeee.. Inte riktigt så.. Hjärtat är hos sin farmor och hjälper henne i ett par dagar (eller kanske blir det bara en dag, vet inte riktigt) och trots att han åkte till henne samtidigt som jag åkte till jobbet och jag ändå inte skulle sett honom nu på flera timmar, så saknar jag redan ihjäl mig!! För jag vet att han inte kommer vara hemma när jag kommer hem inatt, och att han inte kommer vara hemma när jag vaknar imorn bitti.. O dåååå saknar jag honom MASSOR! Nu längtar jag tills jag får åka till Ullared!! Shit shit shit va kul det ska bli att få spendera en himskans massa pengar bara sådär, en hel dag!! Visst, jag köpte en vinterjacka som kostade en del pengar, men annars har jag banne mig inte spenderat pengar på så sätt på jag vet inte HUR länge! Åh, va jag längtar!!

3 kommentarer:

  1. Så skoj! Jag skulle oxå vilja åka igen men får nog vänta till janusri... men de får gå ändå :D

    SvaraRadera