Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 2 september 2010

Saknar..

...min före detta bästa vän cigaretten.. Var verkligen tvungen att klämma tillbaka en tår i morse när jag blev lite upprörd (för att jag skulle hälla av nudlarna och hälften hamnade i vasken) och sedan insåg att jag får inte gå ut och ta mig min älskade cigg när detta är över.. Och det leder mig ju alltid vidare till den sorgsna tanken på att jag ALDRIG mer i hela mitt liv får röka en cigarett.. Shit! Jag svalde många, många gånger för att inte låta den gråtan komma upp till ytan.. Men jag klarade det! Och nu känns det bättre (även om humöret svänger en aning mer än det brukar).. Och imorn är det fredag (jag måste ringa Carina)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar