Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 6 september 2010

Måndag..

Shit pommes! Mycket deprimerande att läsa de två senaste av mina inlägg.. Dumma visdomstand! Men, nu är det måndag, ny vecka, nya tag! Jag har fortfarande kvar en del av kinden, och jag jobbar förmiddag denna veckan! Två mycket bra saker att börja med! Gårdagen var också helt fantastisk! Hjärtats morfar fyllde år, så vi var ute hos dem i skogen mesta delen av dagen.. Tiden gick åt att sitta och mumsa i sig en massa mat och andra godsaker, samt att promenera runt lite ute i friska luften.. Härlig dag! Inte så kul att gå upp kl 04.45 idag bara.. Inte heller så kul att det stod en älg och lurade på mig när jag åkte hit.. Därför har jag nu äntligen fått tummen ur och beställt hem nya lånebågar! Jag ska köpa nya glasögon! Ett par glasögon som jag ser ut ifrån, och inte bara själva bågarna, tänkte jag denna gången! Vi får se.. Det kanske blir lite sim ikväll, om jag har tur.. Imorn ska jag fika me min goda vän Snoofi, och få höra allt det senaste om hennes liv! Spännande! =) Och på onsdag ska jag äntligen få min efterlängtade massage av världens bästa massör. Har typ längtat i två år nu, så herreguuuuud va jag ska njuta! På torsdag kommer halva tjocka släkten hem till oss, tror jag, om ena systerdottern kan skippa fotbollsträning.. Då blir det lite mys, sådär mitt i veckan! Ser jag fram emot! =) Nu, back to lite work.. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar