Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 17 september 2010

Friday, Im not in love

Elle jo, in love är jag ju såklart, i mitt hjärta! Men jag är inte in love i min situation som jag befinner mig i just nu.. Trapped at work, till klockan 23.00 ikväll.. Och jag är ledsen att avslöja det, men ungef̈́är såhär kommer det att se ut på bloggen varannan fredag nu och framöver.. Men det är bara att vänja sig och göra det bästa av situationen! Fredagsmys me Sandra!! Grrrrreat, som Tony the Tiger skulle sagt! Sitter och funderar en del över Iphone också.. Mitt hjärta har haft sin Iphone i ungefär ett år nu, och han har alltid lovordat den hur mycket som helst (lite för mycket ibland till och med) men jag har liksom inte sett fördelarna med den.. Jag har bara sett dess gigantiska storlek.. Och sen pratar man med en tjej, som gillar Iphone, och hon nämner direkt två stycken applicationer som jag anser har mycket stort värde i min vardag, och plötsligt blir jag jättesugen på en Iphone! När jag kommer hem och berättar om dessa appar för hjärtat, och att jag nu är lite sugen på Iphone trots allt, så svarar han: Ja, men de apparna har jag väl haft hela tiden.. Skillnaden på vad som är viktigt för kvinnfolk och manfolk kanske.. (jag skiter i navigator mm) Förövrigt så gnager det mig att jag missar Doobidoo (men framförallt fredagsvinet) ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar