Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 10 september 2010

Förlovningspresenter

Fick lite fina grejjer igår när vi hade halva släkten på besök..
8 stycken vinglas (varav ett jag inviger ikväll på denna special occasion) och två stycken jättefina ljusstakar som ni får se en bild på här!
Vill också bara meddela att systrar är det bästa som finns (för er som inte visste det).. Ah, min syster är det i alla fall! =)

2 kommentarer:

  1. Fast Lotta, de där är ingen ljusstake. En stake är någon högt som står upp. Detta är nog mer.. En ljuslykta ;)

    SvaraRadera
  2. Men Sandra!!! Alltid e de nåt du ska klaga på! ;)

    SvaraRadera