Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 20 september 2010

Att rösta

Jahapp..
Då har man vart och röstat.. Eller igår.. Nu blir det inget igen, på 4 år!
Var lite osäker på hur man gjorde, när det väl var dags.. Är ju så lång tid emellan, så man glömmer ju av!
Men i alla fall så tyckte jag att det var lite mysigt att gå och rösta! Speciellt eftersom det var så många andra som traskade samtidigt som oss!
Mindre trevligt med kön som var när man kom fram däremot..
Hann med ett litet träningspass igår också!
Varenda liten del av min kropp skrek NEJ! Men det är ju så förbaskat kul, så jag trotsade kroppen och åkte ändå!
Väl där så kände jag att jag svettades som en gris (till och med mer än vanligt) och idag tycker jag allt att träningsvärken är lite mesig..
Nog för att jag va så trött igår och bara inte orkade ordentligt på passet..
Jobbar förmiddag denna veckan.. Me Love!
14.30 är en mycket trevlig tid!
Hade bytt ut min skiftkompis idag (eftersom hon har vart på kärlekssemester med sin man) och haft en annan vän att jobba med, som jag inte jobbat med på länge.. Och det märktes kan man säga! Vi hade så mycket att prata om att dagen bara rusade iväg!
Skoj skoj!
Men det ska bli väldigt trevligt att få jobba med Sandra imorn igen!
Älskar våra frukostar som vi har ihop! Och så ska det bli spännande att höra allt om hennes myssemester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar