Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 16 september 2010

19 dagar..

Jag har nu varit nikotinfri i 19 dagar, vilket gör att jag har sparat in ca: 20 paket cigaretter.
20 * 40 = 800 kr! För 800 kr kan man till exempel köpa:

2 kommentarer:

  1. FAEN VAD BRA DU ÄR!!
    Vet du vad jag har köpt?
    en KITCHEN AID assistent!!!!!!!!!
    WAOWAOWAOWAOWOAWOAAAAAAAAAA.
    Jag tänkte att jag skulle belönamig för att jag inte röker :)
    Men jag berättar mer i bloggen när jag packat upp den och tagit lite bilder.

    SvaraRadera