Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 27 augusti 2010

Cigarettsubstitut!

Nu är det dags att sluta med nikotintabletterna också, och snart ska man va helt nikotinfri (och överleva detta)! Har därför laddat upp med sex askar läkerol och en fishermans friend! Får ta de lite lugnt med dem bara, så jag inte får ont i magen.. Men jag ska nog överleva detta också! Känner stor tro till mig själv för tillfället (kan inte svara för hur det känns om 5 min men..) Dags att dyka ner i läkerolen! Ses i dimman! =) Ps. Bara för att man råkar göra ett grisgrymtande när man skrattar, så är man faktiskt ingen gris!

2 kommentarer:

  1. Hoppas de inte är en fenylalaninkälla... som i tuggummin... överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt...

    SvaraRadera
  2. Haha! Som sagt, jag får ta de lugnt me läkerolen! =P

    SvaraRadera