Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 27 juli 2010

Testing testing..

Testperiod på jobbet just nu.. Måste erkänna att det är rätt tråkigt, enformigt och enerverande.. Gaaaah!

Men som tur är har jag helt fantastiskt underbara kollegor som gör dagarna både kortare och roligare.

Annars leker livet just nu. Massor med härliga känslor och skojjiga saker att se fram emot! Ett litet Ronja-vårskrik hade suttit fint på plats!

Wiiiiiiii!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar