Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 24 juli 2010

Spolarvätska

Shit pomfritt! Det talas en del om spökkonton här och där nu för tiden.. Och på allvar! Jag tror det har kommit in ett spöke i våran lilla lappis! Min blogg has gone crazy!
O kass som man är på allt sånthär, så kan jag inte fördriva spöket ur datorn själv, utan för kalla hit en exorcist!
Tills dess får jag stå ut tror jag..
Annars blev jag full i goda vänners sällskap igår.. Me like!
Idag har jag målat staket, och sen tänkte jag va lite redig och fylla på spolarvätska på min egen bil, HELT SJÄLV!
Lyckades (med lite hjälp av mor) att hitta fjongen man drar i för att få upp huven! Men när jag sedan väl stod i garaget och skulle fylla på, var det så mörkt att jag inte hittade den lilla symbolen för spolarvätska, och då banga jag direkt!
Får köra me sketen ruta ett tag till, tills gubben kommer hem och hjälper mig!
Ikväll kör jag pappiljottkväll! Klockan är kvart i nio, det är lördag kväll, och jag funderar starkt på att gå och lägga mig inom en timme! Wounderful!
Have a nice evening everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar