Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 11 juli 2010

Knut

Den 25:te juni hände något stort! Jag fick lön, för första gången på jag vet inte huuuuur många månader! Jag kunde gå ut i affärer o handla nåt fint till mig själv (med gott samvete)
Något jag verkligen behövde va en ny väska (eftersom den gamla höll på att ramla isär)
Har alltid väldigt svårt att hitta just väskor, men nu hittade jag faktiskt en! Bara en liten liten grej på den som kanske inte var perfekt.. De är en knut på axelbandet! 80? 90-tal??
Jag kunde i alla fall inte låta bli att köpa den!
Till saken hör att en av mina nya chefer är Amerikan, och han undrade varför vi svenska tjejer klär oss i 80-talskläder.. Undrar va han ska säga om min nya väska med en knut axelbandet..
Ps. Det är inte väskan på bilden som har skrivit brevet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar