Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 9 juli 2010

Husvagn

Som den äkta Svensson+Svensson+Svensson-familj vi är, så skulle vi bott i husvagn o kört camping hela helgen! Men människorna som äger husvagnen och tomten som den står på har ballat ur.. Suuuupertråkigt! Undrar va vi ska göra istället.. Har en känsla av att de kan bli något som har me trailåkning att göra, om hjärtat får bestämma! Själv e jag lite sugen på Liseberg, elle kanske Nordens Ark.. Tur e att det finns gott om vin hemma i alla fall! Även denna helg ska nog kunna räddas! Förresten såg jag Shutter Island igår.. Creeeepy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar