Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 23 juli 2010

Gräsänka

Jiiiiiihooo! Freaky friday today, o jag e ensam hemma hela helgen! Värsta girls night out gånger två! Wohoooo!

Men, gammal tant som man kan tro att jag e, finns en mindre (elle ganska stor) risk att jag ändå tillslut sitter hemma på soffan med mina mjukisar och papiljotter på med en godispåse i ena handen, ett vinglas i andra handen, och så en massa tjejfilmer rullandes på tvn..

Fast allvarligt talat, om man inte skulle ta och njuta av sina vänners sällskap lite extra, nu när man ändå är gräsänka??? Passa på helt enkelt!

Jaja, det återstår att se..

Har i alla fall börjat med att fira in helgen och käkat thaimat till lunch, med mina bästa tjejer på jobbet! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar