Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 9 juli 2010

Frisyren..

Klippte mig för drygt en vecka sen. Tog typ topparna och slipade till de lite bara.. Va väldigt nöjd med klippningen, men när frisören skulle fixa till frisyren vart jag inte fullt lika nöjd.. Men men, tänkte jag! Låter henne hållas, o så fixar jag till de när jag kommer hem! Väl hemma inser jag varför hon va så kass på o fixa frillen, de e ju för fan TOTALT omöjligt!! Plattar och plattar håret varje dag, men dendär idiotlocken i luggen vägrar ju att ge med sig! Pust o stön.. Hårtrött..

2 kommentarer:

  1. Ey snyggisar, man vill ju nästan andas med er!
    (nästen beror på att vi inte är så fond of swing-grejen eller gruppsex.)

    SvaraRadera
  2. You`re welcome my friend! ;)

    SvaraRadera