Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 14 juli 2010

Försökte sova..

Jag försökte sova lite igår vid halv-elva-snåret.. Men de va änna helt omöjligt eftersom Hjärtat plötsligt fick för sig, i all sin exaltation, att läsa högt ur en av Arn-böckerna (som han läser för fjärde gången)
Och man kan verkligen inte göra annat än o skratta åt någon som läser med sån passion och inlevelse! Inte förrän lilltjejen i rummet brevid började göra missnöjda läten fattade han vinken!
Mmmm, sova, drömma om riddare i stora rustningar.. Zzzzzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar