Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 19 juli 2010

Fallenshelgen..

Fallens dagar e ju alltid en riktig suparhelg! O så har det även varit denna helgen! Men ärligt.. Hur skoj e de egentligen??

Förr, när man va singel va de ju skitkul o gå ut o träffa en massa nytt folk, supa sig full o dansa hela natten lång!

Men nu vill man ju helst bara gå hem o mysa me sin älskling ändå.. Så då står man ändå där i slutändan, lite för full o alldeles för trött för att orka me en enda minut till!

Varför plåga sig??

O för vad?? Vakna upp dagen efter med den taffligaste smaken i munnen någonsin, illamående och med världen huvudvärk!!??

Nä, nästa år får vi nog se till o ha lilltjejen, så vi kan traska runt på stan på dagtid och sedan verkligen ha en bra anledning till att gå hem o mysa me en film och ett litet glas vin på kvällen!

Annars måste jag hissa flaggan lite för just Fallens Dagar! Underbart att se lilla Trollhättan så levande!

Kollade fallpåsläppet igår också, för första gången på säkert 10 år! Ganska fräckt ändå!

Hiss på de!

Förresten bokade vi övernattning och behandlingar på Vann Spa till nästnästa helg igår!

Hiss på den oxå! Wiiii, va gött de ska bli! Längtar ihjäl mig redan! O oj va kär jag är i min älskling! Han e då för underbar! En hiss till!

1 kommentar:

  1. fifan vad ni är söta. jag dör en smula när jag tänker på er. hoppas nu blir perfekt fyllekåta på Vann!

    SvaraRadera