Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 21 juli 2010

Att vara sjuk...

...är inte kul.
Att vara sjuk på sommaren är ännu mindre kul!
Igår var jag ute och vattnade (o fotade) mina växter. Sen sov jag mest resten av dagen..
Idag är ingen större skillnad..
Därför vill jag stolt presentera ännu en bild från min trädgård.
En gurka! (vi har två!!) =)

Nu kan man ju nästan tro att vår trädgård är ett enda stort växthus, men riktigt så är inte fallet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar